ספר מומלץ - "ערות"

“ערות” מאת תמר מור סלע

הספר “ערות” נכתב על ידי תמר מור סלע, שהיא עיתונאית ויוצרת. הספר מביא את סיפוריהן האמיתיים של נשים שמשתפות את הקוראים ביחסיהן לגבי המין, המיניות והעונג ומספרות על התפתחות המיניות שלהן. הספר “ערות” מעלה מגוון גדול מאוד של אפשרויות של יחסים מיניים ויחסים עם המיניות ושל מסקנות ובחירות של נשים בנושא המיניות שלהן.

אבל “ערות” אינו רק ספר, הוא הראשון שמניף את דגל המהפכה בהקשר של השיח על מיניות של נשים. מהפכה של אהבה, מהפכה ללא הרוגים, מהפכה שמקדמת את העולם ואת היחסים בין המגדרים. הוא מביא את השיח על מיניות של נשים וחשיבותו בעולם שלנו והוא שובר את קשר השתיקה, שבו מצויות רוב הנשים לגבי המיניות שלהן אפילו בינן לבין עצמן, כדי להגיע למצב שבו מיניות תהיה נושא שיחה לגיטימי, ומייתר את הלמידה הקלוקלת על מיניות דרך סרטי הפורנו.

ואם בכל זאת עולה שאלה, למה לנשים לדבר על מיניות ועל המיניות שלהן? התשובה הפשוטה היא כי יש מה לדעת, יש מה ללמוד ואפשר ליהנות יותר ממין. הדיבור מקרב בין בני הזוג ומייצר ביניהם חיבור עמוק המביא איתו גם התפתחות במיניות. זו, בתורה, מקדמת גם את ההתפתחות שלנו בשאר תחומים בחיים וגם את הבריאות הפיזית שלנו.

בנוסף, הגיעה השעה למצוא את הדרך לשתף את המידע למען הנשים, הרבות מדי, שעדיין סובלות בשתיקה מכאבים בעת קיום יחסי מין או מיחסו של בן הזוג או מכך שהן מקיימות יחסים כשאינן רוצות בכך. כל התופעות האלה מזיקות ומיותרות ודרך שיתוף המידע והלגיטימציה שהנושא מקבל הנשים הללו יוכלו לעשות את השינוי שיתאים להן.

אחת התוצאות הנפלאות של הספר היא שגם גברים מתחילים להיחשף לעולם המיניות של הנשים, כך שנשים והמיניות שלהן הופכות ליותר נהירות לגברים והם יכולים להשתתף בחוויה המינית עם אישה ממקום יותר מתאים לשניהם.

ספרים מולצים נוספים

“מעשה האהבה” מאת בארי לונג

“אני עומד להוביל אתכם דרך מספר שלבים, תכנית שיעורים במעשה האהבה, אם תרצו לקרוא לזה כך. זהו תהליך. כל שלב הוא אמצעי, לא המטרה עצמה. ההוראות שבספר זה יקרבו אתכם יותר ויותר לאהבה של ממש, אבל אינכם יכולים לזרז את התהליך או לכפות עליו את רצונכם. הרשו לאהבה לפעול בתוככם – והיא תפעל.”

להמשך קריאה »

האם ברצונך להתנתק מהחשבון?

דילוג לתוכן