ספר מומלץ – “מעשה האהבה”

“מעשה האהבה” מאת בארי לונג

“אני עומד להוביל אתכם דרך מספר שלבים, תכנית שיעורים במעשה האהבה, אם תרצו לקרוא לזה כך. זהו תהליך. כל שלב הוא אמצעי, לא המטרה עצמה. ההוראות שבספר זה יקרבו אתכם יותר ויותר לאהבה של ממש, אבל אינכם יכולים לזרז את התהליך או לכפות עליו את רצונכם. הרשו לאהבה לפעול בתוככם – והיא תפעל.”

כשקיבלתי את הספר “מעשה האהבה” מחברה, לא תיארתי לי את ההשפעה שתהיה לו על חיי. ספר קטן, לא מתיימר, ספר שנכתב בישירות ומראה את מה שיכול להיות לנו בקשר אהבה נפשי ופיזי, כיצד מיניות יכולה להמריא ובמה זה תלוי וגם שזה לא כל-כך מסובך.

הספר מראה שגם במקום שטוב לנו, שנראה שהכול בסדר ושיש לנו שמחה, אפשר עוד לצמוח, להתקדם ולהתמלא ובטח ממקומות פחות טובים.

בארי לונג נחשב לאחד המורים הגדולים למיניות מקודשת והוא פותח לנו חלון לראות במיניות הרבה מעבר למה שהתרבות שלנו מאפשרת למיניות ולאהבה להיות. לא תמיד קל לקרוא, אבל כל מילה בסלע. ממליצה בחום על חוויית קריאה שמשנה חיים. ממליצה גם לקרוא לאט ולתת לספר לפעול בתוכנו. לפעמים רק הקריאה בספר כבר מייצרת לי חווייה שהתדר שלי משתנה.

ספרים מולצים נוספים

“ערות” מאת תמר מור סלע

הספר “ערות” נכתב על ידי תמר מור סלע, שהיא עיתונאית ויוצרת. הספר מביא את סיפוריהן האמיתיים של נשים שמשתפות את הקוראים ביחסיהן לגבי המין, המיניות והעונג ומספרות על התפתחות המיניות שלהן.

להמשך קריאה »

האם ברצונך להתנתק מהחשבון?

דילוג לתוכן