ערב השקה לספר

ערב השקה לספר

הספר “זוגיות הרמונית בתוכנו ובעולם, מדריך לזוגיות והגשמה עצמית” הופיע בעולם בצורתו המוחשית. הספר הודפס ואף חגגנו לו יום הולדת בערב השקה שהתאפשר בזכות חברים רבים ששמחו איתי על הרך הנולד.

הערב היה מרגש וכולו מלא הפתעות עבורי. זה התחיל באופן הנפלא שארגנו אותו חברים וחברות שהגיעו כדי להשתתף בהכנתו, ונמשך באורחים הרבים שבאו לשמוח יחד איתי ועם ליאורה כוחלני העורכת ובמשתתפים שעלו לבמה לדבר ולשיר.

זה היה ערב שכולו אהבה, עבור האהבה ועל האהבה וכולנו הרגשנו בה.

נדרש לי שבוע, כדי לנחות בעדינות מהגבהים שהייתי שרויה בהם, ולהגיע בחזרה אל החיים. אך לאילו חיים אני מגיעה? רק חלק מהמסע הסתיים עתה וחלקו עוד עומד לפניי, והנה עליי להגדיר מחדש את המשך דרכי.

הבוקר קמתי וחשתי ריקנות, דבר טבעי לשלב הנוכחי. זאת ועוד, אפילו הרגשתי כאילו אין בי אהבה. אבל אני ידעתי שזה הזמן לייצר עבורי את ההמשך. בדקתי בתוכי וקיבלתי סימן שאפשר להתחיל. קראתי לחלקי הנפש הגברי והנשי הפנימיים שלי להוביל אותי להמשך. יכולתי לראות בעיני רוחי את המשך המסע, יכולתי לחוש בהתרגשות העולה מתוכי, שוב חוויתי את האהבה בין החלקים הגברי והנשי שבתוכי והרגשתי את הרצון של החלק הגברי לתכנן מיד מה ניתן וצריך לעשות עכשיו עבור ההמשך.

ועכשיו החלק הגברי מתחיל להגשים את החזון שהנשי הביאה עבורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בלוג 19 - זוגיות בעת מלחמה

זוגיות בזמן מלחמה

התקופה הזו, שבה אנו מצויים במלחמה, גורמת לאנשים שונים להגיב בצורות שונות.
חלק מהאנשים מגיבים למה שקרה וקורה עכשיו, אצל חלקם נפתחות טראומות מהעבר, ממגורים באזורי טילים, מזיכרונות של חדירות מחבלים לבתים או של השתתפות בקרבות. מנעד התגובות לאירועים גדול: יש אנשים ששומרים על ניתוק ויש שמקשיבים לחדשות מבוקר עד ליל. כל אדם והאופן שמבנה הנפש שלו מוביל אותו.

להמשך קריאה »
בלוג 18– עמודי התווך של הזוגיות

עמודי התווך של הזוגיות

כדי שהזוגיות תוכל להתקיים ואיתה גם האהבה אנו מחויבים להתפתחות אישית כל הזמן. אם לא נתפתח, הזוגיות תדעך, הלב שלנו ייסגר וגם האהבה תרחק מאיתנו. מצד שני, כאשר אנו מחוברים לאהבה הזוגית, הרבה יותר קל לנו לעשות את ההתפתחות שלנו. ההתרחקות מהאהבה וסגירת הלב יחלישו גם את היכולת שלנו להתפתח. בעיניי, הקשר ההדדי הזה דומה לאחיזת ידיים של בני זוג שמבטאת ומשמרת את החיבור ואת האהבה.

להמשך קריאה »

זרימת האהבה בזוגיות

כמה חשובה לנו האהבה?
האהבה היא חלק מהצרכים הבסיסיים שלנו, שהינם חיוניים לקיום שלנו, ממש כמו מזון ואוויר. לאהוב וגם להיות אהובים אלה הם צרכים שבלעדיהם חיינו חסרי טעם, וחיים חסרי טעם מחלישים אותנו. טבעם של צרכים בסיסיים הוא שהיעדר של כל אחד מהם מייצר חולשה, אבל היעדרות של אהבה מחיינו מייצרת גם חולשה וגם תחושת ריקנות ששולחת אותנו שוב ושוב לחפש אהבה וזוגיות.

להמשך קריאה »

החופש להיות בהשראת מרוקו

נסעתי לאחרונה למרוקו וחזרתי אחרת. לא ציפיתי שכזו תהיה השפעתם של השבועיים האלה עליי. האם היו אלה מרחבי הטבע על שלל תצורותיו, הארכיטקטורה הייחודית והאמנות האינסופית או המפגש עם האמזיר, שהוא רוב אוכלוסיית מרוקו. הרומאים קראו להם בֶּרבֶּרים מלשון בַּרבָּרים (כך הם כינו את יריביהם), אבל מתברר שהברברים היו דווקא הרומאים.

להמשך קריאה »

האם ברצונך להתנתק מהחשבון?

דילוג לתוכן