לחיות את ההגשמה שלנו

לחיות את ההגשמה שלנו

יש אנשים בעלי חזון, תחושת שליחות או רעיונות רבים שחשוב להם להגשים בעולם. כשאנו במצב כזה, רוחש בתוכנו מין חוסר שקט שדוחף אותנו קדימה, להגשמה של הרעיונות שלנו. החלק הזה הוא החלק הנשי הפנימי שנמצא בתת-מודע שלנו, והוא זה שרוצה לראות את הרעיונות שלו מוגשמים בעולם.

ההגשמה של הרעיון מייצרת לנו שמחה וסיפוק, אולם בדרך אליה, כאמור, יש חוסר שקט, חוסר ביטחון, פחדים, ואם יש לאדם גם נטייה לביקורת עצמית, אז זוהי הזדמנות מעולה בשבילה להופיע. במקרה הטוב, אנחנו מודעים לעובדה שיש לנו חזון ושאנחנו רוצים להגשים אותו. אבל לא תמיד זה המצב, ולפעמים תחושת החזון או הדחף להגשמה, לא תמיד ברורים לנו, ואז עולים כל הרגשות שכרוכים בהם ומוציאים לנו את הרוח מהמפרשים.

זה לא חייב להיות ככה. הרגשות שעולים לא באים כדי לעצור את ההגשמה של החזון שלנו, אלא כדי לכוון את ההוצאה שלו לפועל. כדי שהרגשות יעזרו לנו, עלינו ללמוד כיצד לעבוד איתם בשביל להתקדם למימוש החזון או הרעיון שלנו.

למידע נוסף ניתן להקשיב להרצאה שלי “השליחות של הרגשות”.

גם אני עומדת בשלבי ההגשמה של החזון שלי: הספר “זוגיות הרמונית בתוכנו ובעולם” יצא לחנויות, עובדת איתי יחצנית נהדרת בשם סיגל אלון, שדואגת שהמדיה תכיר אותי ואותו. ענבר אילניצקי, אשת שיווק דיגיטלי, מקדמת את פרסום הספר ועוד צוות נאמן תומך בעבודתי (על כך אכתוב פוסט נפרד).

תפקידי עתה הוא להוביל את החזון, למצוא לו את המשך הדרך (לאן ממשיכים מכאן?) וכמובן – להגשים אותו בעולם עם כל העזרה הנדרשת. זה המקום שבו אני נמצאת היום, בהתבוננות ובתודה על הדרך שנעשתה, בהתפעלות ממה שקורה עכשיו ובחלימה ובדיקה של ההמשך, וזה ממש מרגש, משמח וממלא, אבל גם מעורר פחדים.

זה גם הזמן להודות לכל אלו שמלווים אותי, תומכים בי ומאמינים, כמוני, שאפשר לשפר ולרפא את היחסים בין גברים ונשים, כי זה החזון שמוביל אותי ולשם אני הולכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בלוג 19 - זוגיות בעת מלחמה

זוגיות בזמן מלחמה

התקופה הזו, שבה אנו מצויים במלחמה, גורמת לאנשים שונים להגיב בצורות שונות.
חלק מהאנשים מגיבים למה שקרה וקורה עכשיו, אצל חלקם נפתחות טראומות מהעבר, ממגורים באזורי טילים, מזיכרונות של חדירות מחבלים לבתים או של השתתפות בקרבות. מנעד התגובות לאירועים גדול: יש אנשים ששומרים על ניתוק ויש שמקשיבים לחדשות מבוקר עד ליל. כל אדם והאופן שמבנה הנפש שלו מוביל אותו.

להמשך קריאה »
בלוג 18– עמודי התווך של הזוגיות

עמודי התווך של הזוגיות

כדי שהזוגיות תוכל להתקיים ואיתה גם האהבה אנו מחויבים להתפתחות אישית כל הזמן. אם לא נתפתח, הזוגיות תדעך, הלב שלנו ייסגר וגם האהבה תרחק מאיתנו. מצד שני, כאשר אנו מחוברים לאהבה הזוגית, הרבה יותר קל לנו לעשות את ההתפתחות שלנו. ההתרחקות מהאהבה וסגירת הלב יחלישו גם את היכולת שלנו להתפתח. בעיניי, הקשר ההדדי הזה דומה לאחיזת ידיים של בני זוג שמבטאת ומשמרת את החיבור ואת האהבה.

להמשך קריאה »

זרימת האהבה בזוגיות

כמה חשובה לנו האהבה?
האהבה היא חלק מהצרכים הבסיסיים שלנו, שהינם חיוניים לקיום שלנו, ממש כמו מזון ואוויר. לאהוב וגם להיות אהובים אלה הם צרכים שבלעדיהם חיינו חסרי טעם, וחיים חסרי טעם מחלישים אותנו. טבעם של צרכים בסיסיים הוא שהיעדר של כל אחד מהם מייצר חולשה, אבל היעדרות של אהבה מחיינו מייצרת גם חולשה וגם תחושת ריקנות ששולחת אותנו שוב ושוב לחפש אהבה וזוגיות.

להמשך קריאה »

החופש להיות בהשראת מרוקו

נסעתי לאחרונה למרוקו וחזרתי אחרת. לא ציפיתי שכזו תהיה השפעתם של השבועיים האלה עליי. האם היו אלה מרחבי הטבע על שלל תצורותיו, הארכיטקטורה הייחודית והאמנות האינסופית או המפגש עם האמזיר, שהוא רוב אוכלוסיית מרוקו. הרומאים קראו להם בֶּרבֶּרים מלשון בַּרבָּרים (כך הם כינו את יריביהם), אבל מתברר שהברברים היו דווקא הרומאים.

להמשך קריאה »

האם ברצונך להתנתק מהחשבון?

דילוג לתוכן