מסע היציאה לאור של הספר “זוגיות הרמונית”

מסע היציאה לאור של הספר “זוגיות הרמונית”

אני שואלת את עצמי, מי בעצם יוצא לאור? האם הספר הוא שיוצא לאור, אני או משהו אחר?

“יציאה לאור” נושאת משמעות עמוקה. משהו שיוצא לאור בעצם יוצא מהחושך, ממקום בלתי נראה, לא מוכר, למקום גלוי ומואר כדי שיוכלו להכיר אותו, כדי שהידע יוכל לעבוד בעולם למען אנשים אחרים.

עבורי, היציאה לאור היא גם של הידע, שיוכל לעזור לעולם, גם שלי, שעד עכשיו הייתי מוסתרת למדי בתוך הקליניקה, וגם של הספר, שיסתובב מעתה ואילך בעולם ויזמין את האנשים שיקראו בספר להפנים ולהשתמש בידע שבו. הספר מחבר את מי שיקרא אותו לחלקים הגברי והנשי הפנימיים שלו ואז גם הם ייחשפו ויֵצאו לאור.

כשאני מסתכלת על זה, אני רואה חגיגה והמון אור שזורם החוצה ופנימה לתוך האנשים ואל הגברי והנשי שלהם. האור הזה מביא ריפוי לכל אחד ולכל אחת וכן לכולנו יחד. הריפוי שמביאים השיטה “זוגיות הרמונית” והספר “זוגיות הרמונית בתוכנו ובעולם” מתרחש ברבדים שונים. ריפוי הגברי והנשי בתוכנו והיחסים ביניהם מרפא קודם כל אותנו, ואז תומך בריפוי ובקידום הזוגיות שלנו ובהמשך גם בריפוי ובקידום יחסי הגברים והנשים בעולם.

אני מתפללת שכשהספר יֵצא הוא יתפזר בעולם ויביא את הריפוי שלו נועד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בלוג 19 - זוגיות בעת מלחמה

זוגיות בזמן מלחמה

התקופה הזו, שבה אנו מצויים במלחמה, גורמת לאנשים שונים להגיב בצורות שונות.
חלק מהאנשים מגיבים למה שקרה וקורה עכשיו, אצל חלקם נפתחות טראומות מהעבר, ממגורים באזורי טילים, מזיכרונות של חדירות מחבלים לבתים או של השתתפות בקרבות. מנעד התגובות לאירועים גדול: יש אנשים ששומרים על ניתוק ויש שמקשיבים לחדשות מבוקר עד ליל. כל אדם והאופן שמבנה הנפש שלו מוביל אותו.

להמשך קריאה »
בלוג 18– עמודי התווך של הזוגיות

עמודי התווך של הזוגיות

כדי שהזוגיות תוכל להתקיים ואיתה גם האהבה אנו מחויבים להתפתחות אישית כל הזמן. אם לא נתפתח, הזוגיות תדעך, הלב שלנו ייסגר וגם האהבה תרחק מאיתנו. מצד שני, כאשר אנו מחוברים לאהבה הזוגית, הרבה יותר קל לנו לעשות את ההתפתחות שלנו. ההתרחקות מהאהבה וסגירת הלב יחלישו גם את היכולת שלנו להתפתח. בעיניי, הקשר ההדדי הזה דומה לאחיזת ידיים של בני זוג שמבטאת ומשמרת את החיבור ואת האהבה.

להמשך קריאה »

זרימת האהבה בזוגיות

כמה חשובה לנו האהבה?
האהבה היא חלק מהצרכים הבסיסיים שלנו, שהינם חיוניים לקיום שלנו, ממש כמו מזון ואוויר. לאהוב וגם להיות אהובים אלה הם צרכים שבלעדיהם חיינו חסרי טעם, וחיים חסרי טעם מחלישים אותנו. טבעם של צרכים בסיסיים הוא שהיעדר של כל אחד מהם מייצר חולשה, אבל היעדרות של אהבה מחיינו מייצרת גם חולשה וגם תחושת ריקנות ששולחת אותנו שוב ושוב לחפש אהבה וזוגיות.

להמשך קריאה »

החופש להיות בהשראת מרוקו

נסעתי לאחרונה למרוקו וחזרתי אחרת. לא ציפיתי שכזו תהיה השפעתם של השבועיים האלה עליי. האם היו אלה מרחבי הטבע על שלל תצורותיו, הארכיטקטורה הייחודית והאמנות האינסופית או המפגש עם האמזיר, שהוא רוב אוכלוסיית מרוקו. הרומאים קראו להם בֶּרבֶּרים מלשון בַּרבָּרים (כך הם כינו את יריביהם), אבל מתברר שהברברים היו דווקא הרומאים.

להמשך קריאה »

האם ברצונך להתנתק מהחשבון?

דילוג לתוכן