סדנה “לשחרר את החרדה מחיינו”

לשחרר את החרדה מחיינו

גם אתם יכולים לעצור את החרדה לפני שזו תנהל את חייכם

אולי גם אתם חשתם זאת: דפיקות לב מואצות, רעד שזוחל בכל הגוף, לחץ בחזה, חוסר אונים, תחושת התנתקות מהגוף, מחשבה מבעיתה שחוזרת שוב ושוב.

 אז כן, מה שחשתם, ככל הנראה, הוא “חרדה”. גם אם עוצמת החרדה שלכם אינה גבוהה וגם אם אתם חווים אותה בשיא העוצמה, החרדה משבשת את החיים ומפריעה הן לסובל ממנה והן לסובבים אותו.

החדשות הטובות הן שאפשר גם אחרת, אנחנו יכולים להשתחרר מהחרדה!

הכירו את הסדנה ”לשחרר את החרדה מחיינו”. בסדנה זו נחקור את החרדה מכיוון שונה ומהנה יותר מזה שאנו מכירים. בסדנה נחווה חוויה מפעימה שבמסגרתה נלמד לנהל את מערכת היחסים עם החרדה ולשחרר אותה מאיתנו.  נשים לב איך ולמה החרדה מופיעה אצלנו, נלמד אילו מחשבות יכולות לשכך אותה ונקבל כלים שנוכל לשלוף בזמן אמת כדי להרחיק את החרדה בזמן שהיא מנסה להשתלט עלינו. יחד עם המשתתפים בסדנה, נשמע ונספר סיפורים אמיתיים מתוך החיים, כשאנחנו נמצאים בסביבה מוגנת ותומכת, ונתאמן בכלים שלמדנו איך לשחרר את החרדה גם כשתפגוש אותנו כשנהיה לבד. 

רוצים לטעום עוד? כדי להבין יותר על הדרך שלי עם החרדה אפשר להקשיב להרצאה “מהי חרדה ומה אפשר לעשות איתה“.

מה יקרה בסדנת שחרור החרדה?

  • נערוך היכרות עם החרדה ונבין מיהי
  • נגלה את האופן שבו אנו חווים את החרדה ונבחר ”לדבר” ולפעול איתה כדי להפחית את עוצמתה
  • ננהל יחסי תקשורת עם החרדה
  • נמצא את הכלים האישיים שבתוכנו, שיעזרו לנו להתמודד ולשחרר את החרדה
  • נתאמן יחד בכלים שגילינו בסביבה התומכת בסדנה, וכך הם ישמשו אותנו לכשתגיע החרדה

נצא מהסדנה עם היכרות והבנה של החרדה ועם כלים איך להפחית את הימצאותה בחיינו.

למי הסדנה מיועדת?

לכל מי שרוצה “לשחרר את החרדה מחייו”, לכל מי שחש חרדה, למי שחי בקרבת אדם הסובל מחרדה ולמטפלים שמטופליהם חשים חרדה.

מה משתתפי הסדנה אומרים?

"ביום-יום החרדה תופסת אותי על אש נמוכה, לחץ מעבודה, מעומס ועוד... לא חרדה גדולה ומתקיפה אלא משהו מינורי שמלווה אותי תמיד, אבל שוחק אותי ואת האנרגיה החיובית. החוויה שחוויתי לגילוי החרדה ומה היא בעצם מנסה להשיג ממני – הייתה מרתקת. גיליתי איך היא עוזרת לי לגלות נאמנות כלפי עצמי, כיצד היא כאילו דוחקת בי כדי שאתנהל בחיי בצורה הולמת יותר בשבילי. הסדנה העניקה לי מבט חדש ותובנה חדשה על החרדה וגם כלים לשעת הצורך, וכך, ברגע שתוקפת אותי חרדה אוכל להוציא מן ה'ארגז' את הכלים שלמדתי ולהתמודד איתה"

"רק כשהגעתי לסדנה הבנתי שמה שחוויתי נקרא בעצם 'חרדה', הבנתי שזו בעיה. קודם חשבתי שזה 'סטרס'. רק כשקראתי לזה 'חרדה', הבנתי גם מהיכן היא מגיעה. כמו שאומרים, ההבנה של הבעיה היא מחצית הדרך לפתרון: כשהבנתי שמדובר בחרדה, הבנתי גם מאיפה היא מגיעה. עכשיו, כשאני יודע מה מביא אותה, יותר קל לי להתמודד איתה. לפעמים החרדה מאוד כואבת, ואז קשה לי יותר. מה שחשוב זה שלמדתי להרגיש ולשים לב כשהחרדה מתחילה. זהו בעצם כלי אחד שקיבלנו בסדנה, זה, לצד תרגול וכלים נוספים, כמו איך להבין שזו חרדה, איך להימנע ממנה ואיך להמשיך לתפקד"

הסדנאות עם איריס סובינסקי הן חווייתיות ומלאות בהומור, גם אלה שעוסקות בנושאים לא קלים. מבטה המיוחד של איריס על העולם מסייע למשתתפים לראות ולחוות את הנושאים שבהם היא עוסקת בצורה שונה ומיוחדת, וכך יכולים המשתתפים בכל סדנה לרכוש יכולות וכלים פרקטיים וליישם אותם בחייהם.

עוד פרטים על הסדנה:

  • הסדנה מיועדת לקבוצה של עד 10 משתתפים.
  • הסדנה כוללת 5 מפגשים שבועיים של 3 שעות (בין 19:00 ל-22:00).
  • מחיר ההשתתפות בסדנה 950 ₪.
  • מקום הסדנה: “בית זוגיות וחיים הרמוניים” שבשרון.

לקבלת הודעה על תחילת הסדנה הירשמו בטופס.

על מנחת הסדנה

איריס סובינסקי היא מאמנת בשיטת ”אימון מעמקים”, מטפלת זוגית, מנחת סדנאות להתפתחות אישית ואשת היי-טק בעבר. כבר 25 שנים איריס עוסקת ומתרגלת חמלה ובודהיזם. “חמלה מבחינתי”, אומרת איריס, “היא דרך חיים וכלי להעצמה והתפתחות”.

את השיטות ”זוגיות הרמונית” ו”אימון מעמקים” פיתחה איריס סובינסקי. שיטות אלו מחברות את האדם לחלקי התת-מודע שבו. האימון עם החלקים הלא מודעים שלנו יוצר חיבור ויכולת ניהול והובלה של תבניות מחשבה ופעולה שמשפיעות על חיינו ועם זאת, לרוב, אינן נגישות לנו.

רוצים לראות עוד סדנאות ואירועים? האירועים הקרובים.
לשמוע הקלטות של הרצאות? הרצאות מוקלטות.

לבירורים והרשמה

האם ברצונך להתנתק מהחשבון?

דילוג לתוכן