סדנה – “זוגיות הרמונית” לשיפור ביחסים בהגשמה ובאיזון

“זוגיות הרמונית” לשיפור ביחסים בהגשמה ובאיזון

מטרת הסדנה היא לאפשר לנו לחוות זוגיות שמתנהלת באופן נעים ומאוזן. הדרך להגיע לזוגיות כזו היא באמצעות חיבור לחלק הגברי ולחלק הנשי הפנימיים שלנו.

במהלך הסדנה נוכל לראות את יחסינו עם הסביבה הקרובה ועם בני הזוג שלנו בעיניים חדשות וייפתחו בפנינו אפשרויות חדשות לפתרון קונפליקטים, אפילו ארוכי טווח. בסדנה נלמד לאזן בין הרוח לחומר בתוכנו ובאמצעות החלקים הגברי והנשי שבתת-מודע נוכל לחבר בין תחושת הייעוד שלנו ובין הגשמתו.

השיטה “זוגיות הרמונית” להבראת מערכת היחסים בין בני זוג פועלת בהצלחה כבר שנים אחדות ויעילותה הוכחה גם בקרב יחידים ששואפים להגיע לזוגיות טובה. הסדנה לתרגול השיטה זוגיות הרמונית מעניקה כלים מעשיים לבניית חוסן פנימי, אשר בתורו, מאפשר לכל אחד מבני הזוג הן לחיות כאינדיבידואל חופשי בתוך מערכת היחסים והן ליהנות מהאינטימיות ומהרווחים שבאים עם הזוגיות. הסדנה מיועדת גם לאנשים שיש להם זוגיות וגם למי שמבקשים זוגיות.

במהלך הסדנה וגם לאחריה חווים המשתתפים שיפור גדול ביחסיהם עם בני הזוג, עם הסביבה הקרובה ועם עצמם.

רוצים לטעום עוד? בהרצאה “זוגיות הרמונית – לשיפור היחסים בפנים ובחוץ”, נתתי הסבר תמציתי על השיטה “זוגיות הרמונית”, היכנסו ותיהנו.

למי הסדנה מתאימה?

  • לאנשים שמבקשים שלווה פנימית
  • לאנשים ששואפים להיטיב את הזוגיות שלהם
  • לאנשים שיודעים שיש משהו בתוכם שמפריע לזוגיות ורוצים לשנות את המצב
  • לאנשים שחותרים להגיע לייעוד שלהם ולמצוא את הדרך להגשמה אישית
  • לאנשים ששואפים לאזן בין עולם הרוח ועולם המעשה

מה אומרים המשתתפים?

“לסדנת זוגיות הרמונית הגעתי כואבת ובתחושת כישלון הזוגיות, במפגש הראשון הבנתי את משמעות לקיחת האחריות אליי ושחרור בן זוגי מהביקורת הגדולה, מתוך הכניסה לתוכי. במפגש השני כבר הרמתי טלפון וקבעתי לנו פגישת ייעוץ זוגי, במפגש השלישי פשוט יצאתי לדרך, מלווה בצידה מזינה ובתמצית פרחי בך, אשר ליוותה את המשך דרכי, ובמקום בו שחררתי את בן זוגי מהביקורת הוא מיד מצא עבודה ובדיוק בתחום בו רצה לעסוק. מברכת על תהליך מדויק ומאוד משמעותי בחיי. בכל רגע חשתי את הדיוק הרגיש שלך, נוגע בי בטיפות אור, המשכת לגעת בי גם אחרי הסדנא הכול כך משמעותית וכל כך מחברת פנימה והחוצה. הוספת עוד צבע לחיי. זוהי אחת הפעמים הבודדות שהגעתי להבנה ויישום מהלב בקלות, סוף סוף יציאה מדפוס של צמיחה מתוך קושי. תודה על הקלילות שהכנסת לריקוד חיי, תודה על הצבע, מברכת על כל שיעור שמגיע ומבינה את חשיבות האתגרים. מקשיבה לקולות מסביב ומאפשרת גם לדיסוננס להיות. החזרת אותי לשביל באהבת עולם”

איריס סובינסקי מעבירה את ההרצאות והסדנאות שלה, גם את אלה שהנושאים שלהן אינם פשוטים, באופן בהיר ונגיש והיא מערבת בהן חוויות והומור. השקפת עולמה הייחודית מביאה את המשתתפים בסדנאותיה לתובנות חדשות לגבי עצמם וחייהם ובסיומן ניתנים להם כלים יעילים ליצירת שינוי והגשמה.

עוד פרטים על הסדנה

  • הסדנה מיועדת לקבוצה של עד 10 משתתפים.
  • הסדנה כוללת 5 מפגשים שבועיים של 3 שעות (בין 19:00 ל-22:00).
  • מחיר ההשתתפות בסדנה 1500 ₪.
  • מקום הסדנה: “בית זוגיות וחיים הרמוניים” שבשרון.

לקבלת הודעה על תחילת הסדנה הירשמו בטופס.

על מנחת הסדנה

איריס סובינסקי, בעברה אשת הייטק, וכבר שנים רבות היא עוסקת באימון מעמקים, עובדת עם בני זוג ומנחה סדנאות התפתחות אישית.

יוצרת השיטות “זוגיות הרמונית” ו”אימון מעמקים” שמטרתן לחבר בין האדם לחלקי הנפש הלא-מודעים שלו. העבודה עם התת-מודע מאפשרת לאדם להגיע לתקשורת עם נקודות עמוקות שבדרך כלל נעלמות מעינינו, אבל משפיעות מאוד על ההתנהלות בחיינו.

העבודה של איריס, בעזרת החלקים הסמויים שבנפש, כוללת טיפול בזוגיות וסיוע במציאת הייעוד האישי. כמו כן היא עובדת עם אנשים במצבי משבר, כמו דיכאון וחרדה. תכליתה היא לחבר בין האדם ובין המנגנונים שמפעילים אותו, תוך כדי יצירת דו-שיח פנימי שמאפשר לשחרר את התופעות הנפשיות שמפריעות לנו לחיות בפנים ובחוץ.

מועדי ההרצאות והסדנאות מתפרסמים בדף האירועים הקרובים.
אפשר למצוא הקלטות של הרצאות באתר בדף הרצאות מוקלטות.

לבירורים והרשמה

האם ברצונך להתנתק מהחשבון?

דילוג לתוכן